Przypomnij hasło na e-mail

Aby wygenerować nowe hasło do Panelu Klienta, wpisz swój login oraz adres e-mail podany przy rejestracji, a następnie kliknij Wyślij. Po kilku chwilach na Twój adres e-mail zostanie przesłana wiadomość e-mail z nowym hasłem.

 
Przypomnij hasło za pomocą SMS
wyślij SMS na numer 71624
o treści DPPASS.numer_klienta
Przykład: DPPASS.11584

Hasło do konta Klienta zostanie zmienione tylko wtedy, gdy numer telefonu z którego wysyłasz wiadomość, będzie przypisany do wskazanego konta Klienta.

Po otrzymaniu hasła przejdź do logowania

zaloguj

Zresetuj Telehasło za pomocą SMS
wyślij SMS na numer 71624
o treści DPTELE.numer_klienta
Przykład: DPTELE.11584

Telehasło zostanie zmienione tylko wtedy, gdy numer telefonu z którego wysyłasz wiadomość, będzie przypisany do wskazanego konta Klienta.

W wiadomości zwrotnej SMS otrzymasz nowe wygenerowane hasło.
Numer Klienta znajdziesz na dowolnym dokumencie sprzedaży z Domeny.pl.

Usługi SMS dostępne są we wszystkich polskich sieciach komórkowych. Operatorem systemu jest serwis Przelewy24. Formularz służący do składania reklamacji. Koszt SMS to tylko 1,23 zł z VAT.